Странице

Zašto pratimo modu?


Uticaj mode koju diktiraju modni kreatori svuda u svetu je veoma značajan. Moda se javlja u kratkim vremenskim razmacima, traje neko vreme i nestane. Ona se ciklično ponavlja delimično preoblikovana i modifikovana. Razvijene zemlje u svojim modnim centrima sa jakom dizajnerskom i marketinškom podrškom dozvoljavaju stvaranje modnih hirova koji kratko traju na tržištima sa velikom ponudom, konkurencijom i sa potrošačima velike kupovne moći.
Potrošači koji podležu modnim hirovima su impulsivna kategorija kupaca. Druga vrsta potrošača ne može da prati modne hirove, ali u određenom vremenskom periodu koji nastaje posle pojave modnog hira ostaje modni trend koji ima dugotrajnije dejstvo i dozvoljava da ga ponesu potrošači slabije kupovne moći. Proizvodi nižeg kvaliteta ako imaju obeležje modnog trenda u obliku, boji ili ornamentu su aktualni kod potrošača niže kupovne moći.
Kupci odeće žele da budu različiti, ali ne i previše, pa zato prihvataju osnovne odrednice jednog modnog trenda, sa istovremenom improvizacijom i izražavanjem ličnog imidža.

1 коментар: