Uticaj mode koju diktiraju modni kreatori svuda u svetu
je veoma značajan. Moda se javlja u kratkim vremenskim razmacima, traje
neko vreme i nestane. Ona se ciklično ponavlja delimično preoblikovana i
modifikovana. Razvijene zemlje u svojim modnim centrima sa jakom dizajnerskom i
marketinškom podrškom dozvoljavaju stvaranje modnih hirova koji kratko traju na
tržištima sa velikom ponudom, konkurencijom i sa potrošačima velike kupovne
moći.
Potrošači koji podležu modnim hirovima su impulsivna
kategorija kupaca. Druga vrsta potrošača ne može da prati modne hirove, ali u
određenom vremenskom periodu koji nastaje posle pojave modnog hira ostaje modni
trend koji ima dugotrajnije dejstvo i dozvoljava da ga ponesu potrošači slabije
kupovne moći. Proizvodi nižeg kvaliteta ako imaju obeležje modnog trenda u obliku, boji ili ornamentu su aktualni kod potrošača niže kupovne
moći.
Kupci
odeće žele da budu različiti, ali ne i previše, pa zato prihvataju osnovne
odrednice jednog modnog trenda, sa istovremenom improvizacijom i izražavanjem
ličnog imidža.
fenomenalno idejno osmishljen blog.. samo napred u realizaciji!
ОдговориИзбриши